مشاوره کسب و کاربه معنای ارائه راهکارها، توصیه‌ها و استراتژی‌های متنوع به شرکت‌ها و سازمان‌ها است تا بتوانند در بهبود عملکرد، افزایش سودآوری و رشد پایدار تلاش کنند.

 این نوع مشاوره شامل تحلیل مالی، بررسی بازار، استراتژی بازرگانی، بهبود عملکرد سازمانی، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی و فروش، مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری، استراتژی دیجیتال و فناوری اطلاعات و سایر زمینه‌های مرتبط است. ما در مرکز مشاوره اقتصادی ایرانیان با تجربه و دانش عمیق در این حوزه‌ها، به شرکت‌ها کمک می‌کنیم تا به طور هوشمندانه‌تر و موثرتر عمل کنند و در مسیر رشد و موفقیت پیشرو باشند.

 

 

خدمات ما در مشاوره کسب‌و‌کار عبارتند از:

 مشاوره استراتژیک:

ما به شرکت‌ها در تعیین استراتژی‌هایکسب و کار، توسعه بازار، تحلیل رقابت و مدیریت ریسک کمک می کنیم.

 مشاوره بازاریابی و فروش:

ما می‌توانیم به شرکت‌ها در تعیین بازار هدف، استراتژی بازاریابی، تحقیقات بازار و توسعه فروش کمک کنیم.

مشاوره مدیریت منابع انسانی:

ما می‌توانیم به شرکت‌ها در مدیریت منابع انسانی شامل جذب و حفظ نیروی کار، طراحی ساختار سازمانی، آموزش و توسعه کارکنان و ارزیابی عملکرد کمک کنیم.
مشاوره مالی و مدیریت مالی: ما می‌توانیم به شرکت‌ها در بودجه‌بندی، سرمایه‌گذاری، مدیریت مالی و برنامه‌ریزی مالی کمک کنیم.

مشاوره راهبردی و تغییر سازمانی:

ما می‌توانیم به شرکت‌ها در تعیین راهبرد، تغییر فرهنگ سازمانی و بهبود عملکرد سازمانی کمک کنیم.

پیاده سازی سیستم مدیریت ثروت:

ما میتوانیم به سازمان ها برای ایجاد سود پایدار و دست یابی به ثروت واقعی کمک نماییم.

 ارائه راهبردهای نوآورانه:

ما می‌توانیم به شرکت‌ها کمک کنیم تا راهبردهای نوآورانه ایجاد کنند که بهبود عملکرد، افزایش قدرت رقابتی و توسعه فرصت‌های جدید را به همراه داشته باشند.

 ارزیابی و بهبود فرآیندهای نوآوری:

ما می‌توانیم فرآیندهای نوآوری موجود در سازمان‌ها را مورد ارزیابی قرار داده و مشکلات و موانع را شناسایی کنیم. سپس پیشنهاداتی برای بهبود فرآیندها ارائه دهیم.
توسعه صادرات محصولات: ما می‌توانیم به شرکت‌ها در ایجاد زمینه های صادرات محصولات و خدمات کمک نماییم.

 توسعه استراتژی دید اقتصادی:

ما میتوانیم به سازمان‌ها در زمینه تصمیم سازی و ایجاد دیدهای مختلف در سازمان و خارج از سازمان کمک نماییم تا بتوانند دید بهتری نسبت به موضوع های اقتصادی و سرمایه گذاریدست یابند.

 

هزینه یک جلسه مشاوره اقتصادی چقدر است؟

 

هزینه یک جلسه مشاوره اقتصادیممکن است متناسب با عوامل مختلفی مانند مکان، میزان سرمایه و قدرت ریسک افراد متفاوت باشد. در مرکز مشاوره اقتصادی ایرانیان شما میتوانید به اشکال مختلف نظیر مشاوره آنلاین اقتصادیکه در همین سایت صورت میگیرد، مشاوره تلفنی، مشاوره حضوری تک جلسه ای، مشاوره حضوری ثابت در هفته یا ماهانه استفاده کنید. بنابراین، برای اطلاع از هزینه دقیق جلسه مشاوره اقتصادی، بهتر است با همکاران ما تماس بگیرید و در مورد قیمت‌های آنها استعلام بگیرید.

 

 

دکتر فرشاد بهابادی (مشاوره و کوچ اقتصادی)

استراتژیست در زمینه ریسک های ژئوپلیتیک و مشاور اقتصادی و سرمایه گذاری که در ۱۵ سال اخیر به صورت حرفه‌ای افتخار همراهی و همکاری با بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کار‌ها را داشته است.

آدرس

تهران، سید جمال‌الدین اسد‌آبادی
خیابان31، آماج پلاک17، واحد5

ایمیل

[email protected]

شماره تماس

021-88721921